فروشگاه اینترنتی کوک همراه

گوشی موبایل سامسونگ مدل Z Flip4 با ظرفیت 512 و رم 8 گیگابایت-Samsung Galaxy Z Flip4 5G (2022) 8GB/512GB

SM-F721B-PP
برای بزرگنمایی بر روی تصویر کلیک کنید
ناموجود
ناموجود
وزن بسته بندی: 500.000 گرم

گارانتی محصول: 18 ماه گارانتی معتبر
- تعداد سیم کارت: 2
- قطع سیم کارت: Nano-SIM
- وزن: 187 گرم
- ابعاد: 6.9×71.9.×165.2 میلی متر
- صفحه نمایش: 6.7 اینچی Foldable Dynamic AMOLED 2X
- پشتیبانی از کارت حافظه: ندارد
قیمت‌ فوق با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Z Flip4  با ظرفیت 512 و رم 8 گیگابایت-Samsung Galaxy Z Flip4 5G (2022) 8GB/512GB

تلفنی که همه جا جواب میدهد

رنگی را انتخاب کنید که با همه چیز ست شود اما در عین حال مانندی نداشته باشد. پرداخت کدر روی شیشه، افتراق ملایمی را با قاب فلزی براق و درخشان ایجاد می‌کند. از بین چهار رنگ: بنفش، خاکستری، صورتی طلایی و آبی یکی را انتخاب کنید

در هر جیبی جا می‌شود

دوران ست کردن ظاهر با تلفن به پایان رسیده است. تلفن Galaxy Z Flip4 موقع تا شدن کوچک اما در عین حال باشکوه است، تلفن هوشمندی است که موقع باز شدن نیز اندازه جمع و جوری دارد، و زمانی که بخواهید به کارهای دیگر خود برسید به‌راحتی در جیبتان جا می‌گیرد

در برابر قطرات آب و افتادن مقاوم است

از حالت تاشده تا حالت صاف در وضعیت دلخواه می‌ماند

.صفحه نمایش 6.7 اینچی به لطف داشتن شیشه فوق نازک، موقع باز شدن نمای زیبایی را خلق می‌کند. دوام بالای آن باعث شده که قوی‌تر از همیشه باشد به‌طوری‌که تا 200,000 بار تا شدن مقاومت دارد.

تاشدنی مقاوم

Galaxy Z Flip4 از درون تا بیرون به‌گونه‌ای ساخته شده که بادوام باشد. این گوشی‌ها مقاوم‌ترین تلفن‌های تاشوی ما با فناوری منحصربه‌فرد Corning® Gorilla® Glass Victus®+‎‎ هستند. و لولا با آلیاژ Armor Aluminum که سخت‌ترین قاب آلومینیومی ما است محافظت می‌شود.

همچنان نترس در برابر آب

نگران خیس شدن گوشیتان هستید؟ اینها اولین تلفن‌های هوشمند تاشوی مقاوم در برابر آب در جهان هستند. این گوشی می‌تواند تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب بدون هیچگونه مشکلی بماند.

با قابلیت تاشوندگی مهارت عکاسی خود را بالا ببرید.

از بهترین زندگی شبانه خود لذت ببرید

با قابلیت «تصویربرداری در شب» دوربین عقب روشن‌تر می‌شود. جزئیات حتی در تاریکی با پیکسل‌های بزرگتر در «دوربین عریض» آشکار می‌شوند. بگو سیب!

«قابلیت تصویربرداری در شب» فقط برای عکاسی نیست، مهارت‌های فیلمبرداری نیز دارد. هنگامی که دوربین به دست می‌گیرید و دست به کار می‌شوید، موارد ضبط‌شده با ویژگی‌های بهبودیافته «لرزش‌گیر اپتیکال» و «لرزش‌گیر تصویر دیجیتال ویدیویی»، روان و بدون لرزش می‌مانند. پردازش قدرتمند به قابلیت Super Night Solution اجازه می‌دهد تا نویز را به حداقل برساند تا کلیپ‌های شما در طول شب واضح بمانند.

پیش بروید و خودی نشان دهید

معرفی FlexCam، از تجربه استفاده دوربین همه‌کاره بدون دخالت دست بهره‌مند شوید. از زوایای مختلف با تلفن خود حتی در برنامه‌های اجتماعی دلخواهتان برای گرفتن عکس گروهی، سلفی و فیلمبرداری از چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز و جزئیات واقعی و بسیار تأثیرگذار استفاده کنید.

سلفی های شگفت انگیز بگیرید

با دوربین عقب سلفی بگیرید و همزمان پیش‌نمایش لحظه‌ای را در صفحه نمایش کاور ببینید. با یک نمایاب تمام‌صفحه، خود را از دور بررسی کنید، یا با زدن ضربه روی صفحه، تصویر را با نسبت اصلی ببینید تا مطمئن شوید همه در کادر هستند. همچنین با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدید، Quick Shot برای انجام اقدامات بیشتر در تمام زوایای بین بسته و FlexCam آماده است.

لحظات را با آشنایان خود به اشتراک بگذارید

از طریق چت ویدیویی در Google Meet با هم در تماس باشید.حتی از طریق تلفن خود با هم یک شب فیلم ببینید و از طریق اشتراک‌گذاری زنده همراه با دوستان خود ویدیوی با کیفیت بالا تماشا کنید. با ویدیوهای همگام‌سازی‌شده، واکنش‌های همه را نسبت به این عمل در لحظه مشاهده کنید.

به فید خود محتواهای درخشان اضافه کنید

تولید محتوا ساده‌تر شده است. FlexCam به‌طور مستقل این قابلیت را دارد که نمای دید  شما را گسترش دهد و به شما امکان می‌دهد از خود یا دوستان  از زوایای تازه فیلمبرداری کنید. به‌محض اینکه فیلم شما آماده اکران شد، کافی است آن را به‌طور مستقیم در رسانه‌های اجتماعی خود آپلود کنید.

همیشه با خود شارژ دارید

با حداقل شارژ باتری می‌توانید تا مدت زیادی به تماس‌های خود ادامه دهید. پردازنده 4 نانومتری ارتقایافته با باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی (اسمی) کار می‌کند تا ساعت‌ها شارژ داشته باشید.

وقتی شارژتان کم است، برای شارژ فوق سریع شارژرتان را به پریز بزنید یا با قابلیت Fast Wireless Charging 2.0 کلاً سیم را کنار بگذارید. با این همه شارژ، حتی می‌توانید از طریق Wireless PowerShare آن را با دوست یا هدفون خود به اشتراک بگذارید.

سبک خود را روی صفحه نمایش پیاده کنید

با صفحه نمایش کاور 1.9 اینچی قابل تنظیم، یک بوم نقاشی دیگر برای بازی در اختیار خواهید داشت.با استفاده از ویدیوها، عکس‌ها یا شکلک واقعیت افزوده خود برای شخصی‌سازی صفحه ساعت، آن را تا جایی که می‌خواهید تغییر دهید. با این همه اختیار، می‌توانید به‌راحتی آن را با خلق و خو، آب و هوا یا به‌روزرسانی کنید یا با لباس‌های خود مطابقت دهید.

نگاه بیندازید، کار کنید و به راهتان ادامه دهید

کارهای معمول روزانه شما، درست روی صفحه نمایش کاورتان قرار دارند. تلفن خود را با ضربه و کشیدن انگشت روی صفحه نمایش کاور 1.9 اینچی کنترل کنید. بدون اینکه نیاز باشد به صفحه نمایش اصلی بروید، به تنظیمات سریع دسترسی داشته باشید، به پیامک‌ها پاسخ دهید و ویجت‌هایی را اضافه کنید تا برنامه‌ها به‌آسانی در دسترستان باشند.

استراحت بهتر روی مچ دستتان است

چک‌آپ کردن خود ساده‌تر شده است. با Galaxy Watch5 الگوهای خواب خود را درست از روی مچ دستتان پیگیری کنید و الگوهای خواب خود را ثبت و ذخیره کنید و کارهای دیگری از این دست انجام دهید.17 به‌محض اینکه ساعت مچی شما را شناخت، می‌توانید نماد خواب خود را بیابید و نکات مفیدی را دریافت کنید تا به شما کمک کند از زمان استراحت خود نهایت استفاده را ببرید.

به آسانی اطلاعات خود را منتقل کنید

Smart Switch انتقال اطلاعات بین تلفن شما و Galaxy Z Flip4 را ساده می‌کند حتی اگر قبلاً Samsung Galaxy نداشته باشید. این برنامه تنها در چند مرحله عکس‌ها، متن‌ها، داده‌ها و موارد دیگر شما را به دستگاه جدیدتان می‌آورد.

سطح انتظارتان را بالا ببرید

سریع و به همان اندازه انعطاف‌پذیر

چه در حال بازی باشید، چه چند کار را به‌طور همزمان انجام دهید و چه همزمان چند فعالیت‌ها را حین بازی مدیریت کنید، می‌خواهید که این فعل و انفعالات، روان و بی‌نقص باشند. Galaxy Z Flip4 اکنون قدرتمندترین تراشه را در تلفن‌های تاشوی Galaxy دارد.

خاطرات کمتری را حذف کنید

اکنون می‌توانید در روز یا شب عکاسی کنید، بنابراین برای نگهداشتن آثار هنری خود به فضا نیاز دارید. Gallery خود را با داشتن حداکثر 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی پر کنید.

امنیت بالا

Samsung Knox در سخت‌افزار و نرم‌افزار تلفن شما گنجانده شده است و از لایه‌های امنیتی شما برای حفظ محرمانگی داده‌های خصوصی محافظت می‌کند.

 قفل را با یک لمس باز کنید

یک لمس ساده روی اسکنر اثر انگشت قفل صفحه نمایش اصلی را سریع و دقیق باز می‌کند؛ این قابلیت امنیت تلفن شما را در حالت قفل و اثر انگشت حفظ می‌کند.

پلتفرمی که از آن خودتان می‌کنید

One UI به شما کمک می‌کند تا تلفن Android خود را منحصربه‌فرد کنید. صفحه نمایش کاور و صفحه نمایش اصلی را مطابق با سلیقه و نحوه استفاده از تلفن خود سفارشی کنید.

اطلاعات کلی

ابعاد:
166x72.2x6.9 میلیمتر
وزن:
183 گرم
سیم کارت:
دو سیم کارت
رنگ:
بنفش

صفحه نمایش

اندازه:
6.7 اینچ
وضوح تصویر:
1080x2640 پیکسل

پلتفرم

سیستم عامل:
Android 12
تراشه:
Qualcomm SM8475 Snapdragon 8+ Gen 1 (4 nm)
پردازنده مرکزی:
Octa-core (1x3.19 GHz Cortex-X2 & 3x2.75 GHz Cortex-A710 & 4x1.80 GHz Cortex-A510)
پردازنده گرافیکی:
Adreno 730

دوربین

دوربین اصلی:
12+12مگاپیکسل
دوربین جلو:
10مگاپیکسل
فیلم‌برداری:
  • 4K@30/60fps, 1080p@60/240fps, 720p@960fps, HDR10+

حافظه

حافظه داخلی:
256 گیگابایت
حافظه رم:
8 گیگابایت

صدا

هشدار لرزشی:
دارد
بلندگو:
دارد
جک 3.5 میلیمتری:
ندارد

باتری

ظرفیت باتری:
3700 میلی آمپرساعت
نوع باتری:
لیتیوم - پلیمری

شبکه و ارتباطات

شبکه ارتباطی:
5G
بلوتوث:
5.2
موقعیت یاب:
  • A-GPS
  • BDS
  • GALILEO
  • GLONASS
شبکه بی‌سیم:
  • Dual-band
  • Hotspot
  • Wi-Fi Direct
  • Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6
رادیو:
ندارد
درگاه ارتباطی:
USB Type-C 2.

امکانات

سنسورها:
  • اثرانگشت
  • شتاب سنج
  • قطب‌ نما
  • ژیروسکوپ
  • barometer
سایر موارد:
  • NFC
  • Reverse charge
  • شارژ سریع وایرلس
  • پشتیبانی از شارژ سریع